четвртак, 17. јул 2008.

Od jutros sam pročitala poslednjih sto strana knjige Braća Lavlje Srce Astrid Lindgren. Na knjizi piše: od osam do dvanaest godina, a ja sam je pročitala za dva dana. J Posle toga i sve tri šlajfne Pazolinijeve monodrame Ribica.

Milena Bogavac, dramska spisateljica, pesnikinja i princeza hip-hop Beograda

Brate, daj mi, bre, sine, neku foru na latinskom. Ti, brate, čitaš, sine, knjige, pa val’da znaš neku pametnu rečenicu. Cela desna ruka mi bela, brate, hoću nešto, sine, da istetoviram, da pustim – neku latinsku mis’o. Ko glupus in fabula i te frke fore. Vidiš ovde imam žensku, a ovde papaju, šta sad da mi ruka stoji prazna. Nego, smisli neku dobru mis’o, a najbolje latinsku, pa da je pustim preko ruke, od odavde pa do dovde. A šta čitam, sine – čitam knjige, bre, brate, i te fore. Batice, ’ajdem dobar si ti lik, pišeš dobro ko Paulo Koeljo, uvek sam te, sine, ispoštov’o, ako nisam, reci. Smisli neku latinsku mis’o da tetoviram i ne kenjaj, moram da palim.

Žan Žak Mafijaš (28), biro

Ratko Radunović: Mi nismo bolesni. Romansirana digest istorija palp filma. Roman-filmski bedeker. Dok se glavni junaci Daglas Slokomb i Stiven Kemper spremaju za novi korak u priči, Ratko Radunović čitaocu nudi kratak osvrt na filmove koja pripadaju grupi filmskih ostvarenja kojima se bavi, zajedno sa obiljem zanimljivih, gotovo verovali ili ne filmskih podataka. Stvarno dobra i puna knjiga.

Sava Sava (37), šminker

Dozvolite! Moj deda se pre mnogo godina popeo na tavan stare porodične kuće da očisti odžak. Kad je sišao s tavana, bio je sav crn. Nagnuo se nad česmu u dvorištu i krenuo da se umije. E, tu se onda dogodilo čudo. Kako je pljuskao i šakama bacao vodu na sebe, tako je polako nestajao. Kap po kap. Dok sasvim nije iščileo i više nikad nije bilo dede. Kad sam nedavno video u beogradskoj knjižari knjigu kratkih priča Nerasvetljeni Svetozarov nestanak Nemanje Mitrovića odmah sam je kupio. Nešto me preseklo! A dobra je knjiga...

Svetozar Jolić (69), odžačar

Нема коментара: