петак, 25. јул 2008.

Da biste pripremili specijalitet Vrt ljubavi potrebno vam je:
- 500 grama istorijske priče o slikaru Piteru Paulu Rubensu i njegovim bračnim neverstvima
- jedna žurka u Majamiju
- postmodernistički ekspres lonac
- talentovani pisac Saša Obradović
- Stubovi kulture
- prstohvat soli
- malo šećera

Način pripreme: talentovani pisac Saša Obradović ubaci istorijsku priču o Rubensu u postmodernistički ekspres lonac, promeša sa žurkom u Majamiju, a beogradska izdavačka kuća Stubovi kulture stavi poklopac. Sve drugo je tajna koju zna samo kuvar.

Aca Zec (34), kuvar, golman, basista i književni kritičar bez angažmana

Juče mi se desila čudna stvar. Poslala mi tetka Spomenka iz Hong Konga autobiografiju čuvenog botaničara, TV autora i pisca Dejvida Belamija. Naslov knjige je A Natural Life. Knjiga prešla sedam mora i sedam gora, došla do Beograda, čak do Petlovog brda, a onda zalutala. Tetka Spomenka pomešala brojeve kuća. Poštar odneo u susednu zgradu, zakucao na pogrešna vrata i, zamislite (fantastika!), baš u tom stanu pronašao mog imenjaka i prezimenjaka. Drugog Žaka Jovanovića! (Za ovih dvadeset devet godina nisam skontao da do mene živi čovek koji je ja!) Srećom, baš u trenutku kad je saopštio ukućanima da je izgleda neko pogrešio, u istom se stanu zatekla moja komšinica Nada, koja im je inače odnela nekakvu saksiju da presade cveće. (Sad ne znam da l’ u pitanju beše adam ili fikus.) Komšinica Nada je otkrila o čemu se radi. (“Pa to je za Sekvoju!”) Posle svih peripetija, donela mi je knjigu i sad sam sasvim siguran: ne biramo mi knjige, knjige biraju nas. I ne beremo mi cveće, već cveće bere nas.

Žak Jovanović – Sekvoja (29), osnivač i direktor agencije “Ko zna kad će kiša”, prve agencije za zalivanje cveća

Нема коментара: